داستان اسباب بازی 4 | Toy Story 4
سینمایی مدت زمان: 100 دقیقه سال تولید: 2019

انیمیشن داستان اسباب بازی 4 دوبله فارسی Toy Story 4

کارتون داستان اسباب بازی 4 کامل دوبله فارسی در ویزور

در انیمیشن داستان اسباب بازی 4 می بینیم که «اندی» بزرگ شده و چون می‌خواست به کالج برود، اسباب‌بازی‌هایش را به «بانی» بخشید تا با آنها بازی کند. اوضاع خوب پیش می‌رفت تا اینکه روز اول مهدکودک رفتن «بانی» فرا رسید. او که در فضای کلاس احساس تنهایی می‌کرد، با چند وسیله‌ی بدرد نخور برای خودش یک اسباب‌بازی درست کرد و اسمش را «فورکی» گذاشت. «بانی» حسابی به «فورکی» وابسته شد اما «فورکی» که خودش را زباله می‌دانست مرتبا به سمت سطل زباله می‌رفت که با دخالت «وودی» و سایرین از دور انداخته شدن نجات پیدا می‌کرد.

خانواده‌ی «بانی» تصمیم گرفتند برای آخر هفته به یک سفر کوتاه بروند و او تمام اسباب بازی ها مثل «وودی»، «باز لایتیر» و دیگران را برداشت تا در این سفر او را همراهی کنند. نگه داشتن «فورکی» در کنار «بانی» و فهماندن این مساله که او اسباب بازی ارزشمندی است، همه را خسته کرده بود تا اینکه فورکی خودش را از اتومبیل به بیرون انداخت و وودی ناچارا او را دنبال کرد. حالا آنها وارد دنیای جدیدی شدند و باید خودشان را به بقیه می‌رساندند. در این میان، وودی به طور اتفاقی به دوست قدیمی‌اش «بو» بر می‌خورد که دیگر آن عروسک قبل نیست و زندگی‌اش تغییرات زیادی کرده است. اتفاقات زیادی در پیش است و باید دید این اسباب بازی ها دوباره به هم می‌رسند یا نه؟ پس تماشای داستان اسباب بازی 4 کامل دوبله فارسی را از دست ندهید.

انیمیشن داستان اسباب بازی 4 Toy Story با بودجه‌ای در حدود 200 میلیون دلار ساخته شد و بیش از یک میلیارد دلار فروش داشت. این انیمیشن ماجراجویانه و کمدی بعد از مینیون‌ها، شگفت‌انگیزان 2 ، فروزن، فروزن 2 و شیرشاه در رده‌ی ششم پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما (در فروش جهانی) قرار دارد.

همچنین انیمیشن داستان اسباب بازی 4 برنده‌ی جایزه اسکار بهترین انیمیشن در جوایز اسکار 2020 شد. این انیمیشن در بخش بهترین موسیقی متن هم نامزد دریافت این جایزه شده بود. داستان اسباب بازی 4 در بخش بهترین انیمیشن در بفتا و گلدن گلوب هم نامزد شده بود اما جایزه‌ی بفتا 2020 به انیمیشن کلاوس و گلدن گلوب 2020 به انیمیشن لینک گمشده رسید.

شما می توانید علاوه بر داستان اسباب بازی 4 کامل دوبله فارسی ، لینک گمشده دوبله فارسی سایر انیمیشن های 2019 مانند فیلم باب اسفنجی: اسفنج شگفت انگیز را نیز در وب سایت ویزور تماشا کنید. ضمنا ده ها انیمیشن دوبله فارسی جدید 2020 از جمله انیمیشن به پیش، گرگ مادرزاد ، اسکوب، ویلوبی ها ، مینیون ها ظهور گرو، انیمیشن روح 2020 و ... برای دانلود و تماشا در وب سایت ویزور و در دسترس شما عزیزان قرار گرفته‌اند.