تینکربل و پیترپن : هوک و سال نو | Peter Pan
سریال ها › پیترپن مدت زمان: 66 دقیقه سال تولید: 2000

دانلود انیمیشن تینکربل و پیترپن هوک و سال نو با دوبله فارسی

در انیمیشن تینکربل و پیترپن هوک و سال نو قرار است برای اولین بار وندی و دوستانش شب را در نورلند و در کنار پیترپن و تینکربل بگذرانند. البته مثل همیشه تینکربل موافق این ایده نیست. کاپیتان هوک هم مثل همیشه در حال ریختن نقشه است. او یک توپ جدید ساخته است و می‌خواهد برای اولین بار از کشتی‌اش آن را شلیک کند. تینکربل از این بابت نگران است اما پیترپن می‌داند چطور سر به سر هوک بگذارد و آخر هفته را برای وندی و بقیه جذاب و مهیج کند.

در ادامه انیمیشن تینکربل و پیترپن هوک و سال نو ، بچه‌ها به نورلند می‌رسند. پیترپن برای سرگرم کردن آنها یک برنامه در سرش دارد. چند نفر از بچه‌ها سر خدمه‌ی کشتی را گرم می‌کنند و پیترپن یک هندوانه جادویی را درون توپ می‌اندازد. وقتی هوک دستور شلیک می‌دهد، هندوانه یک آتش بازی زیبا در آسمان درست می‌کند و همه از دیدن آن خوشحال می‌شوند. اما ناگهان در همان موقع کتاب جادویی که در دست یکی از بچه‌ها است آسیب می‌بیند و یک گلوله‌ی واقعی توپ به سمت آنها پرتاب می‌شود. حالا همه‌ی بچه‌ها در خطر هستند و پیترپن باید برای نجات آنها دست به کار شود. آیا او موفق می‌شود به موقع بچه‌ها را نجات دهد؟ آیا کتاب جادویی را می‌توان به حالت اول برگرداند؟ تماشای این قسمت پرماجرا از کارتون پیترپن را از دست ندهید.

شخصیت «پیتر پن» اولین بار در کتابی به نام «پرنده سفید کوچک» به قلم «جی ام بری» در سال 1902 خلق شد. او این شخصیت را با الهام از برادر بزرگترش دیوید نوشت؛ پسری که هیچوقت بزرگ نشد چون درست یک روز قبل از تولد 14 سالگی‌اش در اثر سانحه‌ای درگذشت. «بری» در ابتدا نمایشنامه‌ای با عنوان «پیتر پن؛ پسری که نمی‌خواست بزرگ شود» نوشت که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت و این سرآغاز موفقیتی بزرگ برای بری و محبوبیت پیتر پن در میان مردم شد. فیلم‌ها و انیمیشن‌های بسیاری بر اساس این شخصیت دوست داشتنی و دوست و همراهش تینکربل ساخته شده است. امیدواریم از تماشای انیمیشن تینکربل و پیترپن هوک و سال نو در وب سایت ویزور لذت ببرید. ضمن آن که شما می توانید انیمیشن تینکربل و پیترپن حمله هوک به شهر را نیز در همین وب سایت دانلود و تماشا کنید.

انیمیشن ماجراجویانه دیگری که به شما معرفی می کنیم انیمیشن شگفت انگیزان 1 است که امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید. ضمن آن که ما ده ها انیمیشن جدید 2020 مانند سونیک خارپشت، جاسوسان نامحسوس ، ویلوبی ها ، ترول ها 2 و ... را نیز در وب سایت ویزور در دسترس شما علاقمندان گرامی انیمیشن های جدید قرار داده‌ایم و شما را به تماشای آن ها دعوت می‌کنیم.