جاسوسان نامحسوس | Spies in Disguise
سینمایی مدت زمان: 100 دقیقه سال تولید: 2019

دانلود انیمیشن جاسوسان نامحسوس با زیرنویس فارسی  spies in disguise

دانلود انیمیشن spies in disguise با زیرنویس فارسی چسبیده در ویزور

انیمیشن جاسوسان نامحسوس داستان «والتر» پسر بچه‌ای است که عاشق اختراع و اکتشاف است. مادرش یک افسر پلیس است و او دوست دارد چیزهایی اختراع کند که در انجام ماموریت به مادرش کمک کند. او دوست زیادی ندارد و همه او را عجیب و غریب خطاب می‌کنند. چندین سال می‌گذرد. والتر حالا در بخش تحقیقاتی سرویس مخفی کار می‌کند و در تلاش است تا ایده‌های زمان کودکی‌اش را عملی کند. او می‌خواهد سلاحی بسازد که بدون خشونت از ماموران دفاع کند و تبهکاران را به دام بیاندازد.

در آن سوی ماجرای جاسوسان نامحسوس ، مامور مخفی حرفه‌ای، «لنس استرلینگ»، ماموریت دارد تا یک کیف حاوی اطلاعاتی محرمانه را از دست افرادی خطرناک در ژاپن بیرون بیاورد و به محل کارش ببرد. او با مهارت و زرنگی همیشگی‌اش یک تنه ماموریتش را انجام می‌دهد و کیف را به مدیرانش تحویل می‌دهد اما کیف خالی است. یک گروه ویژه بازرسی با ویدیویی از «لنس» که در حال دزدیدن محتویات کیف است، از را راه می‌رسند. «لنس» که نمی‌داند چطور بی‌گناهی‌اش را ثابت کند از آنجا فرار می‌کند و سراغ «والتر» می‌رود تا از او و تجهیزاتش کمک بگیرد. در خانه‌ی «والتر»، مامور «استرلینگ» به جای آب اشتباها مایعی را می‌نوشد که او را به یک کبوتر تبدیل می‌کند. «والتر» از اینکه اختراعش درست کار کرده بسیار شگفت‌زده می‌شود و می‌گوید این پوشش خوبی برای مامور مخفی بودن است اما «لنس» گیج و عصبانی است و می‌خواهد به شکل اولش برگردد تا با پس گرفتن فایل اطلاعات دنیا را نجات دهد. مشکل اینجا است که «والتر» هنوز نمی‌داند چطور او را تبدیل به انسان کند... اگر دوست دارید بدانید در ادامه چه اتفاقی می‌افتد انیمیشن spies in disguise با زیرنویس فارسی چسبیده را در وب سایت ویزور کیدز دانلود و تماشا کنید.

انیمیشن جاسوسان نامحسوس با زیرنویس فارسی با برداشتی آزاد از انیمیشن کوتاه کبوتر غیرممکن Pigeon Impossible محصول سال 2009 توسط Nick Bruno و Troy Quane ساخته شده است. انیمیشن جاسوسان نامحسوس Spies in Disguise محصولی از کمپانی های Blue Sky Studios و 20th Century Fox Animation اواخر دسامبر 2019 اکران شد و امتیاز متوسطی از منتقدان دریافت کرد.

ضمن این که انیمیشن فروزن 2 به همراه انیمیشن شگفت انگیزان 2 که از جمله انیمیشن های محبوب 2019 هستند از هم اکنون در وب سایت ویزورکیدز قابل دانلود می باشند. شما می توانید از هم اکنون می‌توانید انیمیشن spies in disguise با زیرنویس فارسی چسبیده را از وب سایت ویزور تماشا کنید.

دانلود انیمیشن spies in disguise 2019 دوبله فارسی نیز بزودی در وب سایت و اپلیکیشن ویزور در دسترس شما عزیزان قرار خواهد داشت.

تصاویر فیلم