سونیک خارپشت | Sonic the Hedgehog
سینمایی مدت زمان: 100 دقیقه سال تولید: 2020

دانلود انیمیشن جدید 2019 سونیک دوبله فارسی اختصاصی

 دانلود فیلم سونیک خارپشت دوبله فارسی کامل در وب سایت ویزور

سونیک خارپشت ، یک جوجه تیغی آبی رنگ است که از سیاره خودش به زمین می‌رود اما سرعت مافوق صوت او برای زمینی‌ها زیاد قابل درک نیست و باعث نگرانی می‌شود. او که با سرعت زیاد و ایجاد میدان مغناطیسی، برق کل شهر را قطع کرده تحت تعقیب نیروی ارتش آمریکا قرار می‌گیرد. در این میان سر و کله‌ی یک دانشمند نابغه به نام «دکتر رباتنیک» برای دستگیر کردن سونیک پیدا می‌شود. اما قصد و نیت او استفاده از نیروی سونیک برای سلطه به دنیا است.

فیلم سونیک خارپشت هم مثل انیمیشن پرندگان خشمگین 2 برگرفته از یک بازی است. شما می توانید سونیک خارپشت دوبله فارسی کامل را نیز از وب سایت ویزور دانلود نمایید. سونیک، اولین بار حدود 25 سال پیش توسط کنسول بازی سگا به دنیا معرفی شد و در آن زمان به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی تبدیل شد. از این کاراکتر، چندین فیلم و کارتون و سریال ساخته شده است اما فیلم جدید سونیک ، سازندگان بیش از 90 میلیون دلار هزینه کردند تا سونیک با ظاهری جدیدتر و به صورت لایواکشن نشان داده شود. البته کارگردانی جف فاولر و حضور بازیگر بزرگی مثل جیم کری در نقش «دکتر ایوو رباتنیک»، دانشمند بدذات و «جیمز مارسدن» در نقش افسرپلیسی که دوست سونیک است و به او کمک می‌کند، انیمیشن سونیک خارپشت دوبله فارسی کامل را دیدنی‌تر کرده است.

فیلم سونیک خارپشت Sonic the Hedgehog قرار بود اواخر 2019 اکران شود اما بعد از انتشار اولین تریلر از این انیمیشن و دریافت بازخوردهای منفی از سوی طرفدارانی که بی‌صبرانه منتظر دیدن آن بودند، سازندگان تصمیم گرفتند تا طراحی کاراکتر کارتون سونیک را تغییر دهند و رضایت مردم را جلب کنند. در نهایت شکل ظاهری سونیک جوجه تیغی بیشتر شبیه به نسخه‌ی اصلی شد که نوستالژی بسیاری از طرفداران بود و بالاخره بعد از چندین ماه وقفه، قرار شد تا فیلم سونیک خارپشت در اوایل 2020 اکران شود.

دانلود انیمیشن سونیک خارپشت دوبله ی فارسی به صورت کامل از هم اکنون در سایت ویزورکیدز امکانپذیر می باشد. تماشای انیمیشن سونیک خارپشت دوبله فارسی کامل را از دست ندهید. ضمن این که از شما دعوت می کنیم دیگر انیمیشن جذاب سال یعنی انیمیشن فروزن 2 را نیز از وب سایت ویزور تماشا کنید.

نقد و بررسی

سارا ۹۹/۰۷/۰۶
خوب بود❤
۹۹/۰۲/۱۳
خوب عالی حتما ببینید
۹۹/۰۲/۰۷
عالیه خیلی خیلی نه بابا یه ستاره هم خیلی ه
امیر محمد ۹۹/۰۱/۱۱
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییی
۹۹/۰۱/۰۲
عالی حتما نگاه کنید
۹۸/۱۲/۲۷
بیییییییییییییییییییینظییییییییییییییییییییییییییر
۹۸/۱۲/۲۵
با سلام لطفا و خواهش می کنم کیفیت 1080 و فول اچ دی رو بذارید من باید این فیلم رو ببینم
mona1359 ۹۸/۱۲/۱۳
عالی با اینکه پولی

ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.