باب اسفنجی : شاگردان ناقلا | SpongeBob SquarePants
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 56 دقیقه سال تولید: 0

دانلود انیمیشن باب اسفنجی شاگردان ناقلا دوبله فارسی

در بخش اول فرمول جدید همبرگرهای خرچنگی نتایج فاجعه باری را برای شهر بیکینی باتم به همراه می‌آورد. در ادامه و در انیمیشن باب اسفنجی شاگردان ناقلا می‌بینیم که یک روز آقای خرچنگ در آرامش در حال رانندگی است که یک قایق تانک مانند از پشت سر به قایق او می‌زند و بعد بی‌توجه به راهش ادامه می‌دهد. آقای خرچنگ از اینکه قایقش آسیب دیده است عصبانی می‌شود و سعی می‌کند تلافی کند. تانک بزرگ متعلق به رقیب و به نحوی دشمن همیشگی او یعنی پلانکتون است.

در ادامه ماجرای انیمیشن باب اسفنجی شاگردان ناقلا خواهید دید که این تلافی کردن‌ها و رانندگی خطرناک آنها در بزرگراه باعث می‌شود تعداد زیادی از مردم تصادف کنند و آسیب ببینند. ناگهان سر و کله‌ی پلیس پیدا می‌شود. آنها نه تنها آقای خرچنگ را جریمه می‌کنند بلکه او را وادار می‌کنند که به کلاس رانندگی برود. خرچنگ از اوضاع پیش آمده راضی نیست اما چاره‌ای ندارد، پس قبول می‌کند. همین که یوجین خرچنگ به کلاس وارد می‌شود پلانکتون را در آنجا می‌بیند. ظاهرا او هم جریمه شده است.

آنها سر اینکه چه کسی روی چه صندلی کلاس بنشیند با هم دعوا می‌کنند و کل کلاس را به هم می‌ریزند. زمانی که معلم رانندگی شهر یعنی خانم پاف از راه می‌رسد با کلاسی ویرانه روبه‌رو می‌شود. اما خانم پاف زنی سرسخت است و اداره کلاسش را دوباره به دست می‌گیرد. با رسیدن شاگرد همیشگی کلاس آموزش رانندگی یعنی باب اسفنجی، جمع آنها جمع می‌شود. باب اگرچه آشپز خوبی است اما در رانندگی هیچ مهارتی ندارد. باب به آنها می‌گوید که شاگرد برتر کلاس از خانم پاف ستاره می‌گیرد. حالا خرچنگ و پلانکتون برای اینکه بهترین شاگرد شوند با هم رقابت می‌کنند.

 آیا خانم پاف موفق می‌شود به یوجین خرچنگ و پلانکتون رانندگی اصولی یاد بدهد؟ آیا این دو دشمن دیرینه و همکلاسی فعلی با هم کنار می‌آیند؟ تماشای انیمیشن باب اسفنجی شاگردان ناقلا را از دست ندهید. علاوه بر این، همه‌ی قسمت‌های انیمیشن باب اسفنجی دوبله فارسی مانند باب اسفنجی بیرون از آب، باب اسفنجی اسفنج شگفت انگیز ، باب اسفنجی تعطیلات خانوادگی ، باب اسفنجی پاتریک من، باب اسفنجی پلیس را خبر کن و ... را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور تماشا کنید.

نقد و بررسی


ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.